Este normală balonarea?!

Este normală balonarea?!

               Este nevoie doare de o căutare rapidă pe Google pentru a afișa milioane de rezultate miraculoase pentru „cele mai bune exerciții/diete pentru abdomen”, dar când vine vorba de balonare, este esențial să vedem mai departe de estetic.
A fi balonat este nasol, hainele tale se potrivesc ciudat, te simți leneș și greoi si cineva poate sau nu să creadă ca ești însărcinată in 3 luni! Dar, aspectul fizic nu este cel mai important factor când vine vorba de sănătatea noastră. De fapt, fără o oglindă, senzația de balonare poate fi doar senzoriala! Dar ce facem atunci când ajungem in punctul de disconfort?


  Balonarea face parte din digestie!
               După ce alimentele ajung in stomac, acestea sunt descompuse și sunt trimise în   intestinul subțire pentru o mai bună procesare. Pentru a ajuta digestia, corpul trimite   apa în intestine. Nutrienţii digerați intră în sânge, iar apa este absorbită pentru a ajuta   sa împingă resturile în intestinul gros. Și deși, balonarea funcțională este normală,   senzația de balonare nu este normală atunci când persistă, se simte inconfortabil și   digestia este prea lentă.


Ce putem face?
· Porții mici! Porțiile mari de mâncare durează mai mult până se digeră, iar fermentarea şi alimentele nedigerate pot duce la bule de aer, care se acumulează la noi în stomac şi intestine. Încercați să mâncați mai des și mai puțin, așa vă puteți ajuta stomacul sa digere  mai repede.
· Fără condimente! Probabil știi că răsfățul cu alimente sărate poate face corpul tău să rețină mai multe lichide și să conducă la acea senzație de greoi. La fel și alimentele care conțin piper negru, nucșoară, pudra chili, sos de roșii, oțet, muștar, cuișoare, ceapă, etc.

· Evitați alimentele care vă balonează! Alimentele de evitat includ pâinea albă, orezul alb, prăjiturile și bomboanele, precum și legumele care produc acumulare de gaze, cum ar fi varza, leguminoasele, broccoli si conopida. În schimb consumați alimente bogate în proteine și cu conținut scăzut de grăsimi, cum ar fi iaurtul grecesc, somonul și tofu.

· Apelaţi la suplimente alimentare! Un sistem digestiv sănătos iclude aproximativ 400 de bacterii bune  care stopeayă deyvoltarea bacterilor nocive. Probioticele sunt suplimente alimentare care conţin bacterii bune, capabile sa neutraliyeye gayele intestinale, si implicit, să combata disconfortul abdominal si balonarea.


Este adevărat că nu există un tratament sigur pentru a evita sau elimina balonarea, dar cu ajutorul unor schimbări ale stilului de viață, cum ar fi dieta, exercițiile fizice, suplimentele alimentare și chiar și postura corpului, toate acestea pot contribuii la o mai bună calitate a vieții tale.

                   

Suport clienti L-V 09:00-18:00

0759.808.424 contact@profarma.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!