ProFarma livreaza in orice localitate din Romania.
Expedierea comenzilor dumneavoastra se face prin intermediul celor mai cunoscute firme de curierat din Romania: FAN COURIER, sau SAMEDAY.
Taxa de transport:
GRATUIT (pentru comenzi a caror valoare este de minim 200 RON)
Pentru comenzile achitate cu cardul, taxa de livrare este de 11.90 RON, sau GRATUIT daca acestea depasesc valoarea de 200 de RON.
14.90 RON (pentru comenzi cu o valoare mai mica de 200 RON). Taxa pentru livrarile prin curier rapid (Sameday) este de 14.90 RON catre orice localitate din Romania pentru comenzi mai mici de 200 RON.
Taxa este unica indiferent de greutatea coletului sau destinatia acestuia.
ProFarma.ro nu percepe nicio alta taxa suplimentara.
Durata livrarii 24-72h oriunde in Romania pentru comenzile care contin numai produse cu disponibilitatea ”in stoc”.
Obs:
Comenzile inregistrate in fiecare zi dupa ora 15.00 vor fi expediate a doua zi lucratoare.
Comenzile efectuate in zilele de Vineri dupa ora 15.00, Sambata si Duminica, vor fi expediate in cursul zilei de Luni.
Care sunt termenele de livrare?
Termele de livrare sunt intre 24-72 de ore lucratoare pentru livrarea nationala, dar aceste termene pot suferi anumite modificari din motive ce nu pot fi prevazute (calamitati, inundatii, inzapezirii, blocaje, etc), sau datorita modului de organizare si logistica ale firmelor de curierat cu care colaboram sau a furnizorilor.
In situatia in care partenerii nostri ne vor anunta ca exista posibilitatea intarzierii livrarilor, noi vom comunica acest lucru prin intermediul site-ului, ori telefonic sau prin email.
Cum procedam pentru a obtine informatii legate de coletul expediat?
Este simplu. Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid Sameday, comunicandu-le numarul si data AWB-ului din email.
In momentul in care ati primti AWB-ul, comanda plasata nu mai poate fi anulata, deoarece coletul a intrat deja in posesia firmei de curierat. Documentele legale (factura) va sunt predate/trimise in format fizic odata cu comanda in cazul in care ati solicitat acest lucru. Acestea vor fi trimise automat si pe email, odata cu mesajul de confirmare a comenzii. Va rugam sa verificati si sa sesizati in scris lipsa oricarui document in momentul primirii coletului. De asemenea, firma de curierat este obligata sa va intocmeasca o chitanta cu suma de achitat (suma de pe factura) in cazul comenzilor cu plata ramburs. Daca nu ati primit chitanta, va rugam sa o solicitati de la curierul care face livrarea. n momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit.
Comanda trebuie sa ajunga in ambalaj de carton sau plic. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este murdar, rupt, taiat, desigilat sau ud refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit acestei situatii.
De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede pentru a lua la cunostinta si a rezolva aceasta situatie.
Ce se intampla daca doriti sa redirectionati coletul spre alta adresa decat cea initiala?
Daca ati plasat comanda cu o adresa de livrare, iar coletul dumneavoastra a fost preluat de curier, exista posibilitatea schimbarii adresei de destinatie, insa situatiile difera, in functie de curierul pe care l-ati selectat in comanda, pentru aceasta trebuie sa luati legatura cu firma de curierat.