In conformitate cu ordonanta O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumparat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.
Conform OUG 34/2014, produsele alimentare si cosmetice constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere.
Cu toate acestea, MED BLOOM EOODva ofera posibilitatea de a returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice, dupa o anuntare in prealabil la adresa de email: contact@profarma.ro ,la numarul de telefon: 0759808424, sau prin formularul de retur.
Produsele pentru care nu se accepta returul sunt:
Produse desigiliate.
Produsele alimentare care se deterioreaza usor, au termen de valabilitate scurt si sunt sensibile la temperatura, diferente de umiditate, etc (de exemplu, laptisorul de matca) pentru care nu putem garanta depozitarea corecta din momentul in care s-a desfacut coletul, pana la termenul de retur.
Procedura de denuntare si retur:
1. Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa sau verbala prin una din cele 3 modalitati:
2. Un consultant ProFarma va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului, de catre una din firmele de curierat cu care colaboram Fan Courier, Sameday, DPD.
In urma discutiei cu departamentul de Relatii cu Clientii se va stabili o zi, respectiv o adresa de la care curierul va prelua coletul pentru retur.
3. Clientul preda curierului coletul impreuna cu toate documentele primite initial.
4. Suma achitata initial de client va fi rambursata, in 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur la sediul ProFarma impreuna cu scrisoareea de denuntare. Din aceasta suma se vor retine taxele de transport aferente returului.
Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre client.
Alte observatii:
1. Se accepta returul numai in termen de 30 de zile de la primirea coletului.
2. In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
Colet returnat fara anunt in prealabil
1. In cazul in care nu se respecta procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fara anunt in prealabil, ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.
2. In situatia in care un colet care a fost expediat de ProFarma nu este acceptat de catre destinatar fara un motiv invocat si fara anuntarea in prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat support, etc se vor dispune urmatoarele masuri:
1. In contul de client va ramane activa doar modalitatea de plata online cu cardul pentru urmatoarele comenzi plasate.
2. S.C. MED BLOOM EOOD va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In acest sens va punem la dispozitie o adresa de email spre care puteti directiona orice sesizare sau reclamatie la care va vom raspunde in maxim 10 zile calendaristice: contact@profarma.ro.
In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila nu este posibila se vor aplica prevederile legale romanesti.